معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
 
الرئيسيةالبوابةتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الأربعاء 24 مارس - 13:47

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

فارس الاحلام
زمان الواحد بيسمع الكلمه دى وهو صغير فى الافلام والمسلسلات
ويفضل يقولك فارس الاحلام هيجى على حصان ابيض فى ابيض
على اساس انه لو جه على حصان اسود ميبقاش راجل

وتفضل البت يا عينى تحلم فى فارس الاحلام بتاعها
ويخلص الفلم ولا نشوف احصنه بيضه ولا حمرا حتى
والواحد يكتشف انه كان بيتفرج على فلم رعب اصلا فى الاخر
هههههه
طب والله حتى فى الحياه
زى ما انتوا عارفين
ودى حقيقه مؤكده ان البنات خيالها واااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااسع اوى اوى اوى

وهى كده بتاع 15 ل18 قول 20 سنه
تحلم بشاب يخطفها بحصان ابيضانى وشاب وسيم وماسك سيف
انا مش عارف بجد هيعمل ايه بالسيف ده
ولا يكون غنى ولا فقير ولاالكلام الفاضى


ده كل ده زمان

دلؤتى بقى ...
برضه الخيال هو هو
بس التفكير اختلف
الى تفكر فى شاب مليونير يخلصها من عيشتها
والى تحلم بواحد وسيم وشعر طويل ومسقط (البنطلون يعنى)
واد روش من الاخر

والى حلمها يكون واد مجرب بيعرف يتكلم (حرك يعنى)

والى حلمها يكون واد عضلات

والى والى الى

طب هو صحيح هى لسه حكايه فارس الاحلام والحصان الابيض دى شغاله ولا ايه؟
وايه بقى مواصفات فارس احلامك

اقولكم حاجه اول واحد يخبط على بابكم امسكوا فيه
وربنا محد لاقى عرسان فى الظروف دى؟؟


اكيد بنات الخدمه برضه تفكيرهم مختلف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 5:11

همس العيون كتب:
لالالالا كدا انتو بتلعبو فعداد عمركم وانتم مش حاسين عموما احنا في التوبيك ومش بنخاف من حد وبعدين هو التوبيك قلب لحرب ولا اى ياميكانو انا لو مكانك هاخد موقف ههههههههه

والله انتى تنورى يعنى التوبك
لوتحبى كمان احجزلك اوضه ولا حاجه كمان
لان اظاهر انتوا غلسين اوى وبتحبوا القعده
وبالعند بقى مش هاخد اى موقف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 5:16

عسلية كتب:
انتى بتقول اية.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييية.
طخ
طخطخطخطخطخطخطخطخط
مين علية الدور ف الضرب اهه
يقولى
ههههههههههههههههههه

هى دى المرجله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 5:25

mody كتب:
الى بيخاف يطلع بره واتفرج يا ميكانو (حمو)
على قطع غيار البنائدمين الى حتترمى دلوئتى
انا حتمرنلكم مخصوص

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ها ها ها هاه ها
ضحكات متقطعه شريره
الى شايف نفسه يطلعى بره قدام باب المنتدى
هات السكينه يا ميكانو وحصلنى

يا بوسى انا بئى عاوز حاجه
معكيش ربع جنيه سلف
ههههههههههههههههههههههههههه
احنا الى بنلعب فى عداد عمرنا ولا انتو
دانتو بتلعبو فى عداد عمركم وضغطو كمان على الزرار الغلط الى مكتوب عليه مودى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



محمود جالكم خبوا عيالكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس العيون
•-«[ طالب متميز ]»-•
•-«[ طالب  متميز ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 560
تاريخ الميلاد : 18/02/1990
تاريخ التسجيل : 24/03/2010
العمر : 27
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 10:12

اى دة كلو اللحقو يابنات دول طلعلهم صوت عموما انتم ماشين بالمثل اللى بيقول خدوهم بالصوت ليغلبوكم وبعدين عيال اى اللى نخبوها يلا كل واحد يروح مكانو مش عايزين لعب عيال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mody
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 5551
تاريخ الميلاد : 10/02/1991
تاريخ التسجيل : 14/01/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 17:11

همس العيون كتب:
اى دة كلو اللحقو يابنات دول طلعلهم صوت عموما انتم ماشين بالمثل اللى بيقول خدوهم بالصوت ليغلبوكم وبعدين عيال اى اللى نخبوها يلا كل واحد يروح مكانو مش عايزين لعب عيال
هههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم انا مش قادر اقف من الضحك ايه يابنت عثل والله عثل
مين الى طلعلهم صوت انا اساسا شايل الحنجره يعنى صوتى مش طالع اساسا
وبعد كده من الى يغلبوكو طب هش هش هش
يلا يابنت انى وهيه عاوزين نكنس الموضوع كله يطلع بره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=332127868181
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 8112
تاريخ الميلاد : 20/05/1990
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 27
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 26 مارس - 22:38

هيى هيى هيى هيى هي
مين دى اللى بتتكلم
محدش معاة اى قاتل للبتكتريا
معاك ياميكانو
مودى دور معانا ياعم
البنات دول بيكتريا ياما فكفك مش تعقلى كدا ياوديع ولا ابة
هههههههههههههههههههههههههههههه
انا اسف والنبى مش تعملو حصار عليا اهه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   السبت 27 مارس - 0:14


همس العيون كتب:
اى دة كلو اللحقو يابنات دول طلعلهم صوت عموما انتم ماشين بالمثل اللى بيقول خدوهم بالصوت ليغلبوكم وبعدين عيال اى اللى نخبوها يلا كل واحد يروح مكانو مش عايزين لعب عيال

والله يا همس انا كنت عامل التوبيك ف امان الله وبسأل سؤال للبنات عن فارس الاحلام
بس اظاهر ان فارس الاحلام الحصان اتقلب بيه وهو جاى
المهم مش عارف بجد الموضوع اتقلب ليه
عموما انا مبسوط والله ..عشان انتى منوره كل شويه بردك
ومعاكى باقى الاعضاء
بس احنا منقدرش نستتغنى عنكم طبعا

بثبتك بثبتك


عدل سابقا من قبل MICANO0O0 في السبت 27 مارس - 2:13 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   السبت 27 مارس - 0:20

mody كتب:

هههههههههههههههههههههههههههه
والله العظيم انا مش قادر اقف من الضحك ايه يابنت عثل والله عثل
مين الى طلعلهم صوت انا اساسا شايل الحنجره يعنى صوتى مش طالع اساسا
وبعد كده من الى يغلبوكو طب هش هش هش
يلا يابنت انى وهيه عاوزين نكنس الموضوع كله يطلع بره
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

محمود جه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   السبت 27 مارس - 0:26

عسلية كتب:
هيى هيى هيى هيى هي
مين دى اللى بتتكلم
محدش معاة اى قاتل للبتكتريا
معاك ياميكانو
مودى دور معانا ياعم
البنات دول بيكتريا ياما فكفك مش تعقلى كدا ياوديع ولا ابة
هههههههههههههههههههههههههههههه
انا اسف والنبى مش تعملو حصار عليا اهه
يابنىى مش تقلق خالص
البنات بتفضل تطلع تطلع تطلع تطلع
والاخر تنزل على مفيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 2576
تاريخ الميلاد : 17/04/1991
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الأحد 28 مارس - 23:15

طبعا نعمل حرب قال بصباعك الصغير ههههههههههههههههههه
ايه الغرور ده
وعلى فكره فى ناس تفكيرها مش كده انها تتوز واحد غنى ولا عضلات
المهم الاخلاق وانه يكون يعرف ربنا كويس ويتقى ربنا فى معاملتها
وعلى فكره حكايه الحصان شغاله برده اليومين دول الصراحه انا نفسى اركب حصان ابيض هههههههههههههههه
ويكون بيجرى على شط البحر :34:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noormylive36.ahlamontada.com/
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 8112
تاريخ الميلاد : 20/05/1990
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 27
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الأحد 28 مارس - 23:46

اشتريلك وااحد مخصوص
بس تكونى مبسوطة بس وفرحانة
احنا يهمنا راحة الاعضاء برضواااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الإثنين 29 مارس - 2:14

gege كتب:
طبعا نعمل حرب قال بصباعك الصغير ههههههههههههههههههه
ايه الغرور ده
وعلى فكره فى ناس تفكيرها مش كده انها تتوز واحد غنى ولا عضلات
المهم الاخلاق وانه يكون يعرف ربنا كويس ويتقى ربنا فى معاملتها
وعلى فكره حكايه الحصان شغاله برده اليومين دول الصراحه انا نفسى اركب حصان ابيض هههههههههههههههه
ويكون بيجرى على شط البحر

حصان ايه يابنتى الى يجرى على شط البحر
هو انتى فاكره نفسك هتتجوزى تامر بن شداد
بس ان شاء الله ربنا يوعدك بشخص مناسب زى متمنيتيه

شكرا على ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 2576
تاريخ الميلاد : 17/04/1991
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الإثنين 29 مارس - 21:49

مين تامر ابن شداد ده
وبعدين فى واحد قال لى انه حيشترى لى واحد يلا انا مستنيه بس يكون ابيض وجميل
وانشاء الله ربنا حيوعدنى بواحد زى ما انا عيزه ويركبنى حصان وعجله وكل حاجه انا عيزها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noormylive36.ahlamontada.com/
gege
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 2576
تاريخ الميلاد : 17/04/1991
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الإثنين 29 مارس - 21:52

عسلية كتب:
اشتريلك وااحد مخصوص
بس تكونى مبسوطة بس وفرحانة
احنا يهمنا راحة الاعضاء برضواااااا
يلا انا مستنيه بس يكون حلو لو سمحت وابيض خالص
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noormylive36.ahlamontada.com/
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 8112
تاريخ الميلاد : 20/05/1990
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 27
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الإثنين 29 مارس - 23:45

ابيض خالص ياعم
بس بتعرفى تركبى ولا هتوقعينا
اية ظروفك......................؟؟؟
هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الثلاثاء 30 مارس - 12:13

عسلية كتب:
ابيض خالص ياعم
بس بتعرفى تركبى ولا هتوقعينا
اية ظروفك......................؟؟؟
هههههههههههههههههه

وانت ناوى تركب المعهد كله على الحصان ولا ايه
هاتلها الحصان يعم ...يمكن ربنا يكرمها بعريس ولا حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الثلاثاء 30 مارس - 12:16

gege كتب:
مين تامر ابن شداد ده
وبعدين فى واحد قال لى انه حيشترى لى واحد يلا انا مستنيه بس يكون ابيض وجميل
وانشاء الله ربنا حيوعدنى بواحد زى ما انا عيزه ويركبنى حصان وعجله وكل حاجه انا عيزها

تامر بن شداد ده تاجر احصنه ..
انا وصيته يفصلك واحد ابيض خشب
بس المهم مش بتعرفى تسوقى ولا ايه
ولا عاوزه تطفشى العريس منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
prince elhadara
•-«[ طالب متميز ]»-•
•-«[ طالب  متميز ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 532
تاريخ الميلاد : 01/01/1989
تاريخ التسجيل : 16/01/2010
العمر : 28
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الثلاثاء 30 مارس - 13:25

ياجماعه فكونا بقه من الحصان الحصان الابيض اللى بتقولو عليه ممكن مش نلاقيه بس ممكن نلاقى حمار ابيض ودول كتير اوى اليومين دول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/nonflyingman?v=info&
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 8112
تاريخ الميلاد : 20/05/1990
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 27
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الثلاثاء 30 مارس - 15:20

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حمااااااار ابيض
دا سهل جيبانة يابرنس
هههههههههههههههههههههههه
ولو عااوز انا اجيبلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 30 يوليو - 21:49

عسلية كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حمااااااار ابيض
دا سهل جيبانة يابرنس
هههههههههههههههههههههههه
ولو عااوز انا اجيبلك
مش واخد بالك ان الحمار هو الانسان الى بتحبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 2576
تاريخ الميلاد : 17/04/1991
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 30 يوليو - 22:02

MICANO0O0 كتب:
gege كتب:
مين تامر ابن شداد ده
وبعدين فى واحد قال لى انه حيشترى لى واحد يلا انا مستنيه بس يكون ابيض وجميل
وانشاء الله ربنا حيوعدنى بواحد زى ما انا عيزه ويركبنى حصان وعجله وكل حاجه انا عيزها

تامر بن شداد ده تاجر احصنه ..
انا وصيته يفصلك واحد ابيض خشب
بس المهم مش بتعرفى تسوقى ولا ايه
ولا عاوزه تطفشى العريس منك
لا انا مش عيزه خشب انا عيزاه حقيقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noormylive36.ahlamontada.com/
hero love
أقلام مُبدعة
avatar

عدد المساهمات : 4726
تاريخ الميلاد : 10/08/1991
تاريخ التسجيل : 12/04/2010
العمر : 25
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 30 يوليو - 23:52

عسليه اصله مش بيشوف كويس هوه قصده حصان عسليه مش حمار او حصانه ياعم خليها عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
avatar

عدد المساهمات : 2576
تاريخ الميلاد : 17/04/1991
تاريخ التسجيل : 28/03/2010
العمر : 26
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   الجمعة 30 يوليو - 23:57

فين الحصان انا مستنيه 11
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://noormylive36.ahlamontada.com/
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   السبت 31 يوليو - 0:30

ayman_as1981 كتب:
عسليه اصله مش بيشوف كويس هوه قصده حصان عسليه مش حمار او حصانه ياعم خليها عليك
يا راجل اهو كله بيتركب
مش بيقولوا لا
شكرا ياباشا على ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MICANO0O0
•-«[ طالب جيد ]»-•
•-«[ طالب  جيد ]»-•
avatar

عدد المساهمات : 440
تاريخ الميلاد : 26/02/1988
تاريخ التسجيل : 03/03/2010
العمر : 29
الجنسية :

مُساهمةموضوع: رد: هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير   السبت 31 يوليو - 0:33

gege كتب:
فين الحصان انا مستنيه
اوعدك ان شاء الله لو نجحت هتلاقينى داخلك بيه المعهد وجايبه لغايه عندك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هو صحيح لسه البنت مستنيه الحصان الابيض ف ابيض ده ..ولا الزمن اتغير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور :: «۩۞۩- المنتديات الترفيهية -۩۞۩» :: شـــبـــ و بــنــات ــاب-
انتقل الى:  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» مزاجك ايه النهارده
الأربعاء 17 مايو - 12:36 من طرف yousef

» تحيه منى لكل عضو فى المنتدى ولكل زميل او زميله اتعرفت عليها هنا او ف المعهد..
الإثنين 28 نوفمبر - 0:35 من طرف امين العباسى

» مووووضوع مهم.....جدااااااااااا لازم تدخل تشوفه مش هتندم
الإثنين 28 نوفمبر - 0:33 من طرف امين العباسى

» كل سنه وانتم طيبين
الإثنين 28 نوفمبر - 0:30 من طرف امين العباسى

» تويتر المنتدي
الإثنين 29 أغسطس - 17:19 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» جوالين المعهد يستحقوا الدرع بجدارة بقيادة اجدع قائد
الإثنين 29 أغسطس - 17:18 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» خبر عـــاجل
الإثنين 29 أغسطس - 17:16 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» العاب تنظيف بيت فلة cleaning game
الخميس 14 يوليو - 17:41 من طرف كيتوكيديا

» لعبة مكياج بنات من 250 make up games
الجمعة 29 أبريل - 11:06 من طرف كيتوكيديا

» ياناس يابشر
الإثنين 21 سبتمبر - 22:50 من طرف Ahmed Elrakaiby

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
mero - 13710
 
أبو تريكة - 10424
 
مكسل اكتب اسمى - 8422
 
الامير - 8112
 
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) - 7806
 
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥ - 6978
 
Doctor zizo - 6954
 
مستر الشارد - 6396
 
bosy - 6069
 
ملكة المنتدى - 6044
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 48 بتاريخ الأحد 6 مارس - 0:20
 اذا كان لديك اى مادة لديها حقوق ملكية فكرية قم بالاتصال بنا

 جميع المواضيع تعبر عن وجهه نظر صاحبها فقط
الساعة الآن بتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات طلاب المعهد العالى
 للخدمة الاجتماعية بدمنهور
 Powered by phpBB2 ® Ahlamontada.com
http://socialwork.yoo7.com
حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009