معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

 

 اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه

اذهب الى الأسفل 
+2
M E G A
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالخميس 7 يونيو - 0:34

اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه
===============================

من زمااااااااااااااااااااااان ..ومعايا 50 ج مضايقانى عاوزه اصرفها هههههههههه
فقررت تصدقو حلوة قررت دي المهم يعني انا قررت اعمل موضوع وهقول شويه نكت ولو محدش ضحك مستعده ادفعله 50 جنيه
ودا طبعا تحت شعار
(((( مبديش لحد حاجه )))
((((انا مفلسه ))))
((( لما اقبض الجمعيه اللي مش عارفه هتبدأ امته )))
ندخل علي النكت بقي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


واحد كتب في ورقة الامتحان (صمتي لا يعني جهلي ولكن ما يدور حولى لا يستحق الكلام ) فأخذ الشهاده مكتوب فيها (رسوبك لا يعني فشلك ولكن خفة دمك دي اللي مودياك في داهيه )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة
ج) الصفراء د) الحمراء

فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:
عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ



ذهب أحد اﻷطفال إلى أمه وقال لها :
ماما ماما .. أعطيني نقودا حتى أعطيها لرجل مسكين يصرخ في
الشارع
فرحت اﻷم لقلب طفلها الطيب وأعطته النقود ، ثم سألته
ولماذا يصرخ هذا الرجل يا ولدي ؟
:قال الطفل : قاعد ينادي .. آيس كريم … آيس كريم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قلت لها سأفرش لك قلبي لتنامي عليه .
فقالت : وان ازعجتني دقات قلبك
فأجبتها : بتنامي عالأرض
يلعن أبوكي على اللي عاوز يدلعك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مره واحد صعيدى أتخنق من مراته ولع فى نفسه وحضنها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مره واحد عنده هدف في الحياه .. حسبوه تسلل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مرة واحد صعيدي ماشي في الشارع ومعاه شوية مسامير فوقع منه واحد قعد يندهله و يقوله تعالى و مفيش فايده آخر ما زهق رما شوية مسامير و قالهم هاتوه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غضب الصعايدة من كثرة النكت عن الصعايدة فقرروا عمل برنامج تليفزيونى يستضيف أحد الصعايدة الأذكياء و يسئله أمام الجمهور حتى يتضح زكاء الصعايده
فى اليوم التالى على الهواء
المذيع : 2 3 تساوى كام
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق ..: 8 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 8 !
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
المذيع : ماشى .. ياريت توقوللى 2 3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 4 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 4 !
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
المذيع : ماشى.. بس دى آخر مرة .. ياريت توقوللى 2 3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 5 ؟
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



مرة صعيدى عايز يعمل تجربة على ضفدعة فقطع رجل وقال لها نطى فنطت قكتب الضفدعة بتلات رجول تنط وقطع كمان رجل وقال لها نطى فنطت فكتب الضفدعة برجلين تنط فقطع كمان رجل وقال لها نطى فنتط فكتب الضفدعة برجل واحدة تنط وقع الرجل الاخيرة وقال لها نطى فما نتط نطى فما نتط فكتب الضفدعة بدون رجول تفقد حاسة السمع
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
M E G A
المديرالعام
المديرالعام
M E G A


عدد المساهمات : 3843
تاريخ الميلاد : 28/08/1992
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 31
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Male

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالخميس 7 يونيو - 4:04

نعم ... خير


هو انتى كان قصدك ايه بالكلام دا

ع ما اظن ان دى ورقه من كورسة واحده ف حضانة



فين الضحك حضرتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 0:20

هههههههههههههههههههههههه انت شكلك مش ضحكت ياجوبا ابقى قابلنى لو اخد حاجه منى A
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
M E G A
المديرالعام
المديرالعام
M E G A


عدد المساهمات : 3843
تاريخ الميلاد : 28/08/1992
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 31
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Male

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 0:30

عيب عليكى يا ساسو احنا اللى بينا اكبر من 50 جنيه


انا ها عرف اخدهم بس بطرقتى


ها خدهم حبه حبه من غير ما تحسى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 0:36

ابقى قااابلنى هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
M E G A
المديرالعام
المديرالعام
M E G A


عدد المساهمات : 3843
تاريخ الميلاد : 28/08/1992
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 31
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Male

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 0:38

مسير الحى يتلاقى يا ست البنات

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 0:42

هههههههههههههههههه انا هقدم استقالتى من المحهد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mero
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
mero


عدد المساهمات : 13711
تاريخ الميلاد : 08/11/1990
تاريخ التسجيل : 05/01/2010
العمر : 32
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 1:15


هههههههههههههههه
بصراحه ضحكت
والفلوس بتروح وتيجى المهم الضحكه ولا ايه يا ساسو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 1:18

اكيد ياقمر شايف الناس ياجوبا مش انت
ربنا يديم عليكى الضحك الفرح ياااارب

منوره ياميرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mero
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
mero


عدد المساهمات : 13711
تاريخ الميلاد : 08/11/1990
تاريخ التسجيل : 05/01/2010
العمر : 32
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 1:22


عليا وعليكى وعلى كل الناس باذن الله يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 1:43

تسلملى ياقمر على المتابعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دمنهوري وافتخر
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
دمنهوري وافتخر


عدد المساهمات : 883
تاريخ الميلاد : 17/01/1987
تاريخ التسجيل : 27/09/2011
العمر : 36
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Male

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 4:33

أنا ضحكت
ولو مكنتش ضحكت كنت حرفع قضية عليكي عشان أخد الخمسين جنية ههههههههههههه
تسلم ايدك ساسو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رهوما
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
رهوما


عدد المساهمات : 1562
تاريخ الميلاد : 20/11/1990
تاريخ التسجيل : 19/07/2010
العمر : 32
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 18:29

ههههههههههههههه حلوين والله تسلم ايديكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 8 يونيو - 22:01

ههههههههههههه
ربنا بفرحك دايما يادمنهورى وللاسف دمنهورى انا اصلا معيش 2 جنيه اشحن هههههههههههههههههه

منور


رهوما منورة ياقمر التوبيك وربنا يسعد اوقاتك دايما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنوتة فلسطينية
•-«[ طالب نشيط ]»-•
•-«[ طالب  نشيط ]»-•
بنوتة فلسطينية


عدد المساهمات : 226
تاريخ الميلاد : 10/10/1993
تاريخ التسجيل : 09/12/2011
العمر : 29
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 11 يونيو - 11:15

مره واحد صعيدى أتخنق من مراته ولع فى نفسه وحضنها

هههههههههههههه روعة بصراحة

تسلم ايدك يا ساسو ^_^

احلي شي الضحكة والابتسامة .., في داهية الفلوس يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥


عدد المساهمات : 6988
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 30
الجنسية : اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Femal

اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه   اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالأربعاء 13 يونيو - 8:42

هههههههههههههه
منورة بنوته وربنا يعسدك دايما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اللي مش هتضحك هديها 50 جنيه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لازم هتضحك‏
» هتضـحــك يعنى هتضحك .. بالذوق بالعافية هتضحــك...
» ربع جنيه
» مره واحد لقى نص جنيه !!
» شاب يطلب من سته خمسين جنيه يشحن الموبيل!!!!!!!‏

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور :: «۩۞۩- المنتديات الترفيهية -۩۞۩» :: اضحك من قلبك-
انتقل الى:  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» مزاجك ايه النهارده
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 27 ديسمبر - 22:29 من طرف امين العباسى

» مووووضوع مهم.....جدااااااااااا لازم تدخل تشوفه مش هتندم
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 15 نوفمبر - 19:58 من طرف امين العباسى

» باختصار ... كنت بنت تنفع تبقا دار
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالأحد 24 مايو - 14:08 من طرف M E G A

» اعتراف
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالثلاثاء 10 مارس - 8:09 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» hello, anybody here
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالجمعة 28 يونيو - 23:32 من طرف امين العباسى

» تحيه منى لكل عضو فى المنتدى ولكل زميل او زميله اتعرفت عليها هنا او ف المعهد..
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:35 من طرف امين العباسى

» كل سنه وانتم طيبين
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:30 من طرف امين العباسى

» تويتر المنتدي
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:19 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» جوالين المعهد يستحقوا الدرع بجدارة بقيادة اجدع قائد
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:18 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» خبر عـــاجل
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:16 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
mero - 13711
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
أبو تريكة - 10424
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
مكسل اكتب اسمى - 8422
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
الامير - 8112
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) - 7806
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥ - 6988
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
Doctor zizo - 6954
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
مستر الشارد - 6396
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
bosy - 6069
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
ملكة المنتدى - 6044
اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo11اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10اللي  مش  هتضحك  هديها  50  جنيه Ouoo10 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 48 بتاريخ الأحد 6 مارس - 0:20
 اذا كان لديك اى مادة لديها حقوق ملكية فكرية قم بالاتصال بنا

 جميع المواضيع تعبر عن وجهه نظر صاحبها فقط
الساعة الآن بتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات طلاب المعهد العالى
 للخدمة الاجتماعية بدمنهور
 Powered by phpBB2 ® Ahlamontada.com
https://socialwork.yoo7.com
حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009