معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
 
الرئيسيةالبوابةتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

 

 هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالثلاثاء 25 سبتمبر - 23:42

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

انا شخصية . . : . . "البعض يكرهني " . ... ... . " البعض يعشقني " . . " البعض يراني تافهه " !! . . "البعض يراني مهمه في حياته" . . " والبعض يراني متواضعه " . . " البعض يراني مغروره " . . " انا اعشق شخصيتي هذه " . . " فلم تشقى امي تسعة شهور لأخرج لعبه سهله بأيدي السفهاء !!


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 1 أكتوبر - 23:39

هههههههههههههههههههههههههه

لالا تموين وملح


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالثلاثاء 2 أكتوبر - 17:38

مظبوووووووووط التموين دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالثلاثاء 2 أكتوبر - 18:52

مظبوووووووووووووووووط اوووووووووووووووى ههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالخميس 4 أكتوبر - 0:43

مظبوووووط ع الريحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emy
•-«[ طالب مجتهد]»-•
•-«[ طالب  مجتهد]»-•
emy

عدد المساهمات : 379
تاريخ الميلاد : 30/04/1990
تاريخ التسجيل : 19/05/2010
العمر : 30
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالخميس 4 أكتوبر - 15:46

تمويه جامد يااسو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 6 أكتوبر - 18:38

هو قهوه ياايوسف A


ايه رايك يااايمى فى التموين منوره ياقمر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:15

لا مش قهوه
هي ريحه بس هخههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:16

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا بقا قهوووة


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:30

لا ريحه وغلااااااااااااااااسه بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:31

بقولك ايييييييييييييييييه التوبيك توبيكى وانا حره ههههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:36

لالالالا هو فينا من كدا
كل م ابقي شخصيه الاقيكي ترفعي الرايه الحمرا وتقولي انت ف ملكي
لالالالالالالالالالالالالالالالالالا ونووووووووووووووووووووووووو وابد
ونفر البتته وعفوا و.................................. ودا حقك طبعا يا اسسو انا بهزر
ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:38

تصدق وتأمن باللى خلقك اناااااااااااااااا مافاهمه حاااااااااااااااااجه هههههههههههههههههه اه وربنا


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:43

مش المهم انتي ضحكتي وخلاااااص
يبقي انا ف التمااااااام ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:46

ههههههههههههههههههههههههههههه

طيب انا مش فهمت ليه هو انا غبيبه ولا ايه ههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:54

لالالالا مش غبيه طبعا
هو ي اما سوء حظ يا غباء م الاخرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 1:59

لالالالالا انااا مش مركزه عشان عايزه اناااااااااااااام وعايزه حد يحيكلى حدوته هههههههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 2:14

احم احم
حدوته ايه وخيابه ايه
وكمان ال بيحكي حواديت دي يبق فاضي وسازج
شباب اخر زمن
ع راي المثل (عشنا وشوفنا) ناس بتحكي قصص وحواديت قبل النوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 2:18

ههههههههههههههههههههههههههههههههه


لالالا مالناش دعوه بيهم ياايوسف مش كده اوعى تكون من بتوع حكايه الحوادتيت هههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

عدد المساهمات : 2076
تاريخ الميلاد : 20/09/1990
تاريخ التسجيل : 03/02/2011
العمر : 29
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 2:24

اعووووووووووذ بالله انا كدا
لالالالالالالالالالالالالالا انا بتاع الهيافه دي مش ممكن
مش معقول طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

عدد المساهمات : 6986
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
تاريخ التسجيل : 05/10/2011
العمر : 27
الجنسية : هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 7 أكتوبر - 2:25

ااااااااااااااه بحسسسسب ههههههههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



Z [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] M [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]L [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] E [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] K  

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]" />





وبنحاول نكون أقوى .. فتكسرنا محاولاتنا .. فـ نبقى أضعف من الأول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور :: «۩۞۩- منتديات عامة -۩۞۩» :: ركن الحوارات والمناقشات والفضفضة-
انتقل الى:  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» باختصار ... كنت بنت تنفع تبقا دار
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 24 مايو - 14:08 من طرف GAZAGA

» اعتراف
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالثلاثاء 10 مارس - 8:09 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» hello, anybody here
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 28 يونيو - 23:32 من طرف امين العباسى

» مووووضوع مهم.....جدااااااااااا لازم تدخل تشوفه مش هتندم
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 7 أكتوبر - 0:33 من طرف امين العباسى

» مزاجك ايه النهارده
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالأربعاء 17 مايو - 12:36 من طرف yousef

» تحيه منى لكل عضو فى المنتدى ولكل زميل او زميله اتعرفت عليها هنا او ف المعهد..
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:35 من طرف امين العباسى

» كل سنه وانتم طيبين
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:30 من طرف امين العباسى

» تويتر المنتدي
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:19 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» جوالين المعهد يستحقوا الدرع بجدارة بقيادة اجدع قائد
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:18 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» خبر عـــاجل
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:16 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
mero - 13710
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
أبو تريكة - 10424
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
مكسل اكتب اسمى - 8422
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
الامير - 8112
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) - 7806
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥ - 6986
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
Doctor zizo - 6954
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
مستر الشارد - 6396
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
bosy - 6069
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
ملكة المنتدى - 6044
هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo11هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10هذا انــــــــــــــــــــــــــــــــــــا - صفحة 2 Ouoo10 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 48 بتاريخ الأحد 6 مارس - 0:20
 اذا كان لديك اى مادة لديها حقوق ملكية فكرية قم بالاتصال بنا

 جميع المواضيع تعبر عن وجهه نظر صاحبها فقط
الساعة الآن بتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات طلاب المعهد العالى
 للخدمة الاجتماعية بدمنهور
 Powered by phpBB2 ® Ahlamontada.com
https://socialwork.yoo7.com
حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009