معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

نصحيتى لحمدين صباحى

دمنهوري وافتخر
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

تاريخ الميلاد : 01/01/1993
الجنسية : نصحيتى لحمدين صباحى Femal

نصحيتى لحمدين صباحى Empty
مُساهمةموضوع: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 2:08

اقترح على حمدين صباحى أن يعتزل السياسه و يشترى قارب صيد يعمل به فى بحيرة البرلس فى مسقط راسه ....وذلك لسببين ...الأول ان الصيد فى البحيرة أفضل من الصيد فى العكر .
.
.
.
.
الثانى والأهم .
.
.
ان بمجرد بدئه فى العمل سيتحول بقدرة قادر وبدون أدنى مجهود من كونه معارض سياسى الى
.
.
.
(الريس حمدين) A A A
دمنهوري وافتخر
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
دمنهوري وافتخر

تاريخ الميلاد : 17/01/1987
الجنسية : نصحيتى لحمدين صباحى Male

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 4:25

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه , تسلم ايدك يا ساسو

انا بشوف حمدين انسان محترم ومخلص لوطنه , وبالعكس معندوش مطامع زي مالتيار الاسلامي الارهابي مصورة ,

الاخوان والتيار الاسلامي الارهابي عموما مصور حمدين انه عميل وخاين وطامع في السلطة , دة مش حقيقي

مش علشان الراجل بيعارض سياسات الاخوان الغبيه العقيمة , اللي اي شاب متفتح بيعارضها بردوا يبقي معني كدة ان حمدين وحش او طامع

الراجل معارض لسياسات الاستبداد من ايام مبارك واتسجن اكتر من مرة ,, بعد الانتخابات لاحظت ويمكن كلكم لاحظتم نفس الموضوع حمله تشوية مرتبه لحمدين بالذات

لان هما عرفين ان الناس كتير كانت عاوزاه ,,,,, واللي بيحصل حاليا في البلد جبه الانقاذ مش مسؤليين عنه هما ليس إلا معارضين رافضييين لسياسات الحزب الحاكم

الشباب هما اللي بتنزل وبتموت عشان عاوزة مستقبل افضل ليها ولاولادها

انا بشكل شخصي عاوز رئيس مصر القادم يكون شاب سنه ميزدش عن 40 سنه , ويكون سياسي بالفطرة لكن لازم يكون دارس اقتصاد ومتخصص

جبه الانقاذ هي الوحيدة اللي واقفه في وش الاخوان بلاش نعوم علي عوم الاخوان ونشوهم ونقلل الناس اللي بتأيدهم بكلام مش حقيقي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مصر اتمني تكون ليبراليه , دة حلم واتمني انه يتحقق طبعا بغض النظر عن ان الاسلاميين والاخوان بيقولوا ان الديموقراطيه كفر والليبراليه كفر والعلمانيه كفر ,,,
والناس يا عيني , مش فاهمه حاجة ومصدقين كلام رجال الدين المنافقين الجهله
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 5:13

دمنهوري وافتخر كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه , تسلم ايدك يا ساسو

انا بشوف حمدين انسان محترم ومخلص لوطنه , وبالعكس معندوش مطامع زي مالتيار الاسلامي الارهابي مصورة ,

الاخوان والتيار الاسلامي الارهابي عموما مصور حمدين انه عميل وخاين وطامع في السلطة , دة مش حقيقي

مش علشان الراجل بيعارض سياسات الاخوان الغبيه العقيمة , اللي اي شاب متفتح بيعارضها بردوا يبقي معني كدة ان حمدين وحش او طامع

الراجل معارض لسياسات الاستبداد من ايام مبارك واتسجن اكتر من مرة ,, بعد الانتخابات لاحظت ويمكن كلكم لاحظتم نفس الموضوع حمله تشوية مرتبه لحمدين بالذات

لان هما عرفين ان الناس كتير كانت عاوزاه ,,,,, واللي بيحصل حاليا في البلد جبه الانقاذ مش مسؤليين عنه هما ليس إلا معارضين رافضييين لسياسات الحزب الحاكم

الشباب هما اللي بتنزل وبتموت عشان عاوزة مستقبل افضل ليها ولاولادها

انا بشكل شخصي عاوز رئيس مصر القادم يكون شاب سنه ميزدش عن 40 سنه , ويكون سياسي بالفطرة لكن لازم يكون دارس اقتصاد ومتخصص

جبه الانقاذ هي الوحيدة اللي واقفه في وش الاخوان بلاش نعوم علي عوم الاخوان ونشوهم ونقلل الناس اللي بتأيدهم بكلام مش حقيقي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مصر اتمني تكون ليبراليه , دة حلم واتمني انه يتحقق طبعا بغض النظر عن ان الاسلاميين والاخوان بيقولوا ان الديموقراطيه كفر والليبراليه كفر والعلمانيه كفر ,,,
والناس يا عيني , مش فاهمه حاجة ومصدقين كلام رجال الدين المنافقين الجهله

وربنا يادمنهورى انا فى اول كلامك مفكره انك بتهزر هههههههههههه بس واضح انك بتتكلم جد 14
حمدين صباحى كااااااان واخد بالك كان ليه شعبيه كبيره اوووووى فعلا وانا انتخبته على فكره بس حمدين مش الاسلامين بس اللى بيحاولو يشوه صورته اى حد لو دقق شويه هيشوف الصوره بصراحه حمدين صباحى من ساعه ماخسر وهو هيتجنن ياعينى على الكرسى لما ظهرت النتيجه قال الانتخابات اتزروت هو الوحيد اللى من المرشحين اللى قال كده ياراجل دا عمرو موسى مقلش كده وقت الدستور قااااال نقاطع وشكك واتكلم وقتها برضوا كلام كتير يادمنهورى حمدين معارض لمجرد المعارضه وخلاص وبالنسبه لجبهه الخراب دى بالله عليك هاتلى مره بيان طلع منهم يسنادوا فيه مصر ان شاء حتى يقولو للشباب نظفوا الشوارع بص دى ابسط حاجه اهى لكن كل بيناتهم مظاهرات مظاهرات مظاهرات ارحموا مصر بقا والناس اللى فيها البلد وقفت من كتر المظاهرات عامليييين يحشدوا فى الشباب والشباب تنزل تمووووت وكل اللى يموت دلوقتى بيقولى عنه شهيد والله عيب اللى بيحصل ممكن تقولى المظاهرات اللى بحصل عند الاتحاديه ليه بنشوف شباب بس ليه هما بنفسهم مش ينزلوا يتظاهروا عارف ليه لانهم بيخلو دول ينزلو ويدافعو لغيرهم يقتلو والبلد تولع ونفضل على دا الحال هلم جره نفس بس لو سنه تعدى البلد دى من غير مظاهره والناس تتشتغل بقاااا والبلد تقوم لكن كل يوم فى دم قتل سحل ضرب ايييييييييييه قربت اكره الثوره والله حرام وبالنسبه للكلام اللى انت قولتله على الاسلامين ارهابين وكلام كبير كده انا مش هتعرض دا حق وانا عارفه ان فيه منهم ولاد ستين تييييت سوا سلفين ولا اخوان وانا اه مؤيد لمرسى بس انا معترضه على حاجات كتيره اوووى منه وفى سياسيته لكن انا رااااافضه فكره انه يمشى مش هينفع لو مشى البلد هتقع وربنا ماهتقووم تانى ادو للبلد دى فرصه ارحموها من المظاهرات مش كل ماحد يقول انزل ظاهر يقى الشباب ينزل انتو لمابتنزلوا بتدوا فرصه ان البلطجيه تدخل تقتل ومحدش بيقى فاهم مين قتل مين ومين ضيع حق مين وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل حد عايز يخرب البلد دى كلنا يادمنهورى نفسنا نشوف البلد دى احسن بلد بس نحكم عقلنا شويه
واخيرا اتمنى بس لما تتكلم على الاسلامين بلاش تعمم صحيح فى ناس منهم شوهت اسلامنا بس احنا نصحح ومش نعمم ونقول بعض الاسلامين المنافقين لكن التعميم دا انا بشوف عيب والله فى حق اسلامنا اعترض وقول رايك بس من غير تعميم
وشكرا دمنهورى على مرورك وعلى رايك A
دمنهوري وافتخر
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
دمنهوري وافتخر

تاريخ الميلاد : 17/01/1987

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 7:51

انا معممتش علي فكرة , والكلام واضح انا قلت التيار الاسلامي الارهابي , ودي حقيقة التيار الاسلامي فيه الاخوان اللي اغتالوا كتيرررر من سياسيين مصر في الثلاثينيات والاربعينييات وحاولوا يقتلوا جمال عبد الناصر في المنشية فسكندرية ,, هل دول مش ارهابييين

التيار الاسلامي الارهابي ,, يحتوي ايضا علي الجماعه الاسلاميه اللي قتلت محمد انور السادات , فهل دول مش ارهابيييين ؟؟؟

لو حضرتك بدفعي عن دول وشايفه انهم مش ارهابيييين وانهم طيبييين وظرااف , تبقي دي مشكله كبيرة

واحب اوضح كلمات بسيطة ,, احنا مسلمين . هم اسلامييين والفرق كبير بينا وبنهم \احنا لينا دين وهم ليهم دين تاني خالص

هما معتبرين المجتمع مجتمع كافر وفاسق , احنا عاوزين نعيش في سلام وامان

هما بيعتبروا المسيحييين كفرة ويجب اخراجهم من مصر ,, احنا بنعتبرهم اخواتنا في الوطن و اهل ذمه , ووصانا الرسول عليه اصلاه والسلام عليهم

هما ضد الحريات (الراي والتعبير والنقد والمعارضه ) ,, احنا شيفين ان حريه التعبير والنقد هو حق مكفول للجميع ومن حق كل انسان يقول رايه

هما الديموقراطيه بالنسبه لهم كفر ,, احنا الديموقراطيه بالنسبه لينا هي الحياه والضمانه لتقدم البلد

ياريت تحددي موقفك انتي معانا ولا معاهم ؟؟

وبخصوص المظاهرات ,, وان البلد محتاجه أستقرار ؟ حاولوا تفكروا ليه فيه ناس تانيه مش عاجبها الوضع , يعني دة اكيد معناه فيه شئ غلط

الاسلامييين ضحكوا علي الناس البسطاء وقالولهم قولوا نعم علي الدستور عشان البلد تستقر ,,,

سؤال بقي بعد من الناس قالت نعم وضحكتوا عليها باسم الدين هل البلد استقرت ؟؟؟ للاسف كانوا بيضحكوا عليكم في الاول بأسم الدين وانتم صدقتم

ودلوقتي بيضحكوا عليكم بأسم الاستقرار , وانتم مازلتم مصدقين , المفروض المؤمن لا يلدغ من جحر مرتين ,,,

مصر مش حتضيع بسبب جبه الانقاذ , لكن حتضيع بسبب سلبيتكم , عاوزين استقرار وماله استقرار زي بتاع السعودية البنت ملهاش اي حقوق مش من حقها تسوق حتي العربيه , مش من حقها تمشي في السوق من غير محرم ,,, هو دة الاستقرار اللي انتم عاوزينه ؟؟؟؟

لما واحد يتكلم ويقول رايه بحريه يقتلوه الاسلامييين زي اللي حصل في تونس وحيحصل في مصر قريبا ؟؟ هو دة الاستقرار اللي انتم عاوزينه

ربنا يجعل الاستقرار دة من نصيبكم يا كل مؤيدييين الاخوان والرئيس مورسي والاسلامييين ,, استقرار حلو مفيش كلام

للاسف مفيش فايدة , النهاردة اكتشفت ان حتي المستنيريين وقعوا في الفخ , علي كل حال ربنا يجعل الاستقرار من نصبكم جميعا

احـــنا كــ ليبرالييين وكـــ مسلميين معتدليين مش حنقبل استقرار استبدادي متغرق بالدم وبتكميم الافواه وبقتل المعارضييين وبأضهاد الاقليات في مصر ,
دة مش اسمه استقرار دي اسمها خيانه للثورة ولحقوق المواطنه
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 11:35

[quote="دمنهوري وافتخر"] يمكن فعلا انت معاك حق انت مش عممت معلش بقا مش اخد بالى المشاركه كات الفجر الدماغ فصله بس انا لما قصد انى اقوول بلاش تعميم مكنش اقصدى انى ادافع ان دووووووول انا بتكلم على الناس الانيه اللى ملهمش فى سياسيه الناس اللى فى كل بيوت مصر اللى ربو دقنهم اقتداء برسولنا الكريم دووووول هتاخدوا بذنب دوووووول للاسف لانى فى اكر من مره اكون فى مواصلات ولما يكون فى واحد مربى دقنه معانا فى العربيه بمجرد نزوله سمع اسخف التعليقات من عقول تافهه الراجل بصرحه اخد كميه حسنات تمام دا اللى قصدى عليه يادمنهورى اننا مش نعمم زى بقيت الناس شان مش نكمل تشويه فى اسلامنا يارب الفكره تكون وصلت A

ياريت تحددي موقفك انتي معانا ولا معاهم ؟

انا مع نفسى يادمنهورى ومش مع حد لا معاكم ولا معاهم انا كل نفسى انى اشوف البلد كويسه بيهم ولا بغيرهم وسبق وقلت انا مش اخوانيه ولو انت يادمنهورى اتعاملت معايا فى الواقع هتعرف دا كويس وبالنسبه للمسحيين انا ليا كتير اعرفهم جوه المعهد وبره ولا عمرى فرضت دينى عليهم ولا عمرى جيت على حقهم ولا عمرى جرحت فيهم مش تبقى المواطنه برضوا ؟ انا سبتك انت وكل الناس هنا ولا بره انهم يقولو رايهم بحريه لا جيت مره اتناقشت مع حد هنا وقلبت خناقه الحمدلله لمجرد اختلافنا لانى مؤمنه ان كل واحد من جواه عايز اللد تتعدل مش دى برضوا تبقى حريه لاراى اللى انت معرفها فى توبيك توتير المنتدى لاعمرى فرض راى على حد ولا اتعصبت لراى اذن انا مش اخوانيه وربى انا مااخونيه 14
مش كل اللى متمسك بمرسى يقى معاهم يادمنهورى ويتحسب عليهم فكرتى واضحه انا مش عايزاه يمشى لانه لو مشى العسكر هتمسك تانى ولحد لسه بقا مايعملو انتخابات تاااااانى ونشوف هنلبس فى مين تانى ولحد مادا يحصل برضوا المظاهرات مش هتبطل ولا البلطجه وكلاكيت تانى مره هنعيد من الاول !!! لو انت شايف سيناريو ير دا قوله يمكن انا غلطانه وانت صح ويمكن العكس الله واعلم ومن الاخر يادمنهورى مفيش اى حد من الساحه حاليا فى جميع التيارات يصلح اانه يمسكها كلهم كلاب سلطه لبيرالين اخوان حريه نور كلهم وربنا ميستاهلو انهم حتى فى يوم من الايام يتذكروا فى كب التاريخ
تسلم دمنهورى على متابعتك وردك ومنور دايما A
Eman Ahmed
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
Eman Ahmed

تاريخ الميلاد : 26/04/1993

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 18:01

اسوو كتب:
اقترح على حمدين صباحى أن يعتزل السياسه و يشترى قارب صيد يعمل به فى بحيرة البرلس فى مسقط راسه ....وذلك لسببين ...الأول ان الصيد فى البحيرة أفضل من الصيد فى العكر .
.
.
.
.
الثانى والأهم .
.
.
ان بمجرد بدئه فى العمل سيتحول بقدرة قادر وبدون أدنى مجهود من كونه معارض سياسى الى
.
.
.
(الريس حمدين) A A A

حلوه الريس حمدين دى A A A A
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 18:14

انتى الاحلى ايمو منوره دايما
mony
•-«[ طالب برونزى ]»-•
•-«[ طالب  برونزى ]»-•
mony

تاريخ الميلاد : 25/09/1989

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 18:57

يا عينى ع السياسه محدش فاهم حاجه خالص ههههههههههههه
nody
أصـدقـاء المُـنـتدى
nody

تاريخ الميلاد : 01/08/1988

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 21:24

بجد يا اسوا انت ميه ميه
وانا معاكى فى كل كلمه قولتيلها يا كبيره
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 21:37

مونى والله عندك حق محدش بقا عارف مين الصحح ولا الغلط ربنا يستها من عنده

نودى ياقمر تسلمى يااجميله على مرورك

منورين دايما احلى بنات
Ahmed Abd Elwahab
•-«[ طالب جديد ]»-•
•-«[ طالب  جديد ]»-•
Ahmed Abd Elwahab

تاريخ الميلاد : 28/03/1989

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 22:20

دمنهورى قال اللى تقريبا اللى كنت عاوز اقوله دا الراجل معارض من ايام عبد الناصر وله شعبيه جامده فى كل مكان وانا كنت مؤيد ليخ
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥
المديرة العامة
المديرة العامة
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

مُساهمةموضوع: رد: نصحيتى لحمدين صباحى   نصحيتى لحمدين صباحى Icon_minipost_newالسبت 9 فبراير - 22:27

واناااااا احترم رايك انت ودمنهورى وعلى راسى يامعلم منور يااحمد دايما

نصحيتى لحمدين صباحى
صفحة 1 من اصل 1