معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
 
الرئيسيةالبوابةتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

 

 الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد

اذهب الى الأسفل 
3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شاب روش
•-«[ طالب جديد ]»-•
•-«[ طالب  جديد ]»-•
avatar


عدد المساهمات : 4
تاريخ الميلاد : 29/12/1990
تاريخ التسجيل : 12/04/2010
العمر : 31
الجنسية : الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Male

الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد   الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 12 أبريل - 14:08

[size=16][size=25]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بيكم النهاردة حصلت حاجه غريبه خالص
(BOSY) إشترى2 كيلو برتقال أبو صرة علشان عنده شوية برد
ولما وصل بيهم لباب العمارة إفتكر إنه نسي يشترى نص كيلو لبن علشان
يشربهم قبل المذاكره
وكان واقف أما باب العمارة على الرصيف التاني 3 من اعضاء المنتدى
الاول:همس العيون اللى كان واقف بيسمع فى الام بى سري اغنية ريمكس لعبد الحليم حافظ
الثانى :عسليه اللى كانت واقفه بتتكلم في الموبيل بقالها ساعه
الثالث:MEROواللى كانت بتشرب عصير قصب فى المحل اللى قدام العمارة
فساب ( BOSY) كيس البرتقال جمب باب العمارة ورجع علشان يشترى اللبن
ولما إشترى اللبن ورجع ملقش كيس البرتقال
ولما سأل التلاته إذا كان حد فيهم شاف كيس البرتقال بتاعه قالوا ..
الاول:همس العيون : قال: أف ..بجد حاجه موش ممكن كيس برتقال ايه وبتاع ايه ..يعنى ينفع كده تخرجني من المود بتاع الاغنية ..بجد حاجه لا تطاق ..ال برتقال ال .
الثانى:عسليه.قالت : هع هع.. برتقال ايه اللى انت جاى تقول عليه وواجع دماغنا علشان شوية 2 كيلو برتقال أبو صرة .. لو لاقيتوه هات واحدة.. هع هع.
الثالث:mero.لا انا مشفتش اى أكياس برتقال خالص انا واقفه بشرب العصير حتى لسه مخلصتهوش .. تاخدى شوية
العميد احمد معرفش مين ال سرق الكيس
بس انا عرفت
[/size][/size]



[size=16][size=21]لو انت كمان عرفت[/size][/size]


[size=16][size=21]اتصل على الرقم ده[/size][/size]


[size=16][size=21]زيرو اربع اصفار صفرين[/size][/size]

[size=16][size=21]والجايزه برتقاله[/size][/size]


[size=16][size=21]وإبقى قابلنى لوحد كسب حاجه .. [/size][/size]
[size=16]

[size=21]مع تحياتى /شاب روش
[/size][/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mero
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
mero


عدد المساهمات : 13711
تاريخ الميلاد : 08/11/1990
تاريخ التسجيل : 05/01/2010
العمر : 31
الجنسية : الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Femal

الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد   الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 12 أبريل - 14:11

اكيد عسليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
الامير


عدد المساهمات : 8112
تاريخ الميلاد : 20/05/1990
تاريخ التسجيل : 25/01/2010
العمر : 32
الجنسية : الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Male

الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد   الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 12 أبريل - 14:22

شاب روش كتب:
[size=16][size=25]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بيكم النهاردة حصلت حاجه غريبه خالص
(BOSY) إشترى2 كيلو برتقال أبو صرة علشان عنده شوية برد
ولما وصل بيهم لباب العمارة إفتكر إنه نسي يشترى نص كيلو لبن علشان
يشربهم قبل المذاكره
وكان واقف أما باب العمارة على الرصيف التاني 3 من اعضاء المنتدى
الاول:همس العيون اللى كان واقف بيسمع فى الام بى سري اغنية ريمكس لعبد الحليم حافظ
الثانى :عسليه اللى كانت واقفه بتتكلم في الموبيل بقالها ساعه
الثالث:MEROواللى كانت بتشرب عصير قصب فى المحل اللى قدام العمارة
فساب ( BOSY) كيس البرتقال جمب باب العمارة ورجع علشان يشترى اللبن
ولما إشترى اللبن ورجع ملقش كيس البرتقال
ولما سأل التلاته إذا كان حد فيهم شاف كيس البرتقال بتاعه قالوا ..
الاول:همس العيون : قال: أف ..بجد حاجه موش ممكن كيس برتقال ايه وبتاع ايه ..يعنى ينفع كده تخرجني من المود بتاع الاغنية ..بجد حاجه لا تطاق ..ال برتقال ال .
الثانى:عسليه.قالت : هع هع.. برتقال ايه اللى انت جاى تقول عليه وواجع دماغنا علشان شوية 2 كيلو برتقال أبو صرة .. لو لاقيتوه هات واحدة.. هع هع.
الثالث:mero.لا انا مشفتش اى أكياس برتقال خالص انا واقفه بشرب العصير حتى لسه مخلصتهوش .. تاخدى شوية
العميد احمد معرفش مين ال سرق الكيس
بس انا عرفت
[/size][/size]



[size=16][size=21]لو انت كمان عرفت[/size][/size]


[size=16][size=21]اتصل على الرقم ده[/size][/size]


[size=16][size=21]زيرو اربع اصفار صفرين[/size][/size]

[size=16][size=21]والجايزه برتقاله[/size][/size]


[size=16][size=21]وإبقى قابلنى لوحد كسب حاجه .. [/size][/size]

[size=16]

[size=21]مع تحياتى /شاب روش
[/size][/size]



الاول الله ينورر
بس احب اوضح لسياتتك شى
اولا
الاسماء

الاول بوسى بنت مش ولد
ثانيا همس العيون بنت مش ولد
ثالثا عسلية ولد مش بنت
رابعا
ادخل ع الروابط دى
وشوف الشغل
عضوية البت مروة
https://socialwork.yoo7.com/montada-f35/topic-t747.htm

الميت جنية بتاعت البت همس
https://socialwork.yoo7.com/montada-f35/topic-t756.htm
نورتنا ياابو حميد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الان المفتش كرومبو جامد متجدد
» يوميات عمر وساره(الحلقه الاولى)
» خطــــــــوط حمراء الحلقه الاخيره
» نشره اخبار السابعه والعشرون الحلقه التانيه متفوتهاش
» نشره اخبار السابعه والعشرون الحلقه الثالثه نااااااااااااار

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور :: «۩۞۩- المنتديات الترفيهية -۩۞۩» :: ألعاب و تسالى الأعضاء-
انتقل الى:  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» مزاجك ايه النهارده
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 27 ديسمبر - 22:29 من طرف امين العباسى

» مووووضوع مهم.....جدااااااااااا لازم تدخل تشوفه مش هتندم
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 15 نوفمبر - 19:58 من طرف امين العباسى

» باختصار ... كنت بنت تنفع تبقا دار
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالأحد 24 مايو - 14:08 من طرف M E G A

» اعتراف
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالثلاثاء 10 مارس - 8:09 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» hello, anybody here
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالجمعة 28 يونيو - 23:32 من طرف امين العباسى

» تحيه منى لكل عضو فى المنتدى ولكل زميل او زميله اتعرفت عليها هنا او ف المعهد..
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:35 من طرف امين العباسى

» كل سنه وانتم طيبين
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:30 من طرف امين العباسى

» تويتر المنتدي
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:19 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» جوالين المعهد يستحقوا الدرع بجدارة بقيادة اجدع قائد
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:18 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» خبر عـــاجل
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:16 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
mero - 13711
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
أبو تريكة - 10424
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
مكسل اكتب اسمى - 8422
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
الامير - 8112
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) - 7806
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥ - 6988
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
Doctor zizo - 6954
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
مستر الشارد - 6396
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
bosy - 6069
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
ملكة المنتدى - 6044
الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo11الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10الحلقه الاولى من المفتش كرومبو والمعهد Ouoo10 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 48 بتاريخ الأحد 6 مارس - 0:20
 اذا كان لديك اى مادة لديها حقوق ملكية فكرية قم بالاتصال بنا

 جميع المواضيع تعبر عن وجهه نظر صاحبها فقط
الساعة الآن بتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات طلاب المعهد العالى
 للخدمة الاجتماعية بدمنهور
 Powered by phpBB2 ® Ahlamontada.com
https://socialwork.yoo7.com
حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009