معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................

الامير
NASSAR
نور الهدى
Doctor zizo
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Doctor zizo
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
Doctor zizo

الجنسية : المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Male

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................   المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 7 يناير - 17:28

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 497405214

طبعا كل دى حقائق وانا مجبتش حاجه من عندى واللى عاوزه تعلق على حاجه من اللى مكتوب وتقولى لا مبتحصلشى اكى انا مستعد

تقبلواااااااااااااا فائق احترامى وتقديرى
[i]

كاتب الموضوعرسالة
AHMED ELRAKAIBY
ܓܨمؤسس المنتدىܓܨ
ܓܨمؤسس المنتدىܓܨ
AHMED ELRAKAIBY

تاريخ الميلاد : 01/01/1990
الجنسية : المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Male

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................   المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 7 يناير - 22:12

ياجماعة انتوا كبرتوا الموضوع زيادة عن اللزوم
وبعدين دا موضوع عادي يعني وهزار
فيه تجريح مشاعر أوي كدا
طيب مافيه مواضيع كتيرة محطوطة على الشباب والشباب ماعلقتش بزعل
زي هبل الشباب وزي غيره وغيره وغيره
عملتوا ليه مشكلة من موضوع مش اكتر من هزار
حاولوا تتقبلوا الآراء ياريت المواضيع الهزار ماتضايقش حد فيكم لانها مجرد هزار ياجماعة مش أكتر
مش حابين نزعل او نتضايق
https://socialwork.yoo7.com
نور الهدى
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
نور الهدى

تاريخ الميلاد : 23/08/1989
الجنسية : المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Femal

مُساهمةموضوع: رد: المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................   المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 8 يناير - 0:49

"لا والمصحف الموضوع مش علي عسليه انا عارف ان هو بيهزر انا مش عاوز اخش تاني المنتدي
انا مفيش حاجه في التوبيك يزعل انا فرحت اوي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نور انتى منوره وعلى راسى من فوق
بس انا مش حابب انى اكون عملت مشكله
وانا شايف ان الموضوع ميوصلشى للمشكله اصلا
اكى نور
كى نور
اكى نور

تحياتى ليكم كلكم

ولو انا اصبحت شخص غير مرغوب فيه من الاعضاء وحيرحكم انى اسيب المنتدى خالص انا موافق لو دا حيريحكم مع ان ده مش حيريحنة خالص

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هى اى حاجه تحصل نقول هانسيب المنتدى
افتكر ان ده مش حل ع فكرة ليه مش نواجه كده
ونعرف ايه السبب ف ده وكفايه بقا توبيكات هزار من النوع ده

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 805550

Doctor zizo
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
Doctor zizo

مُساهمةموضوع: رد: المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................   المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 8 يناير - 13:12

شكرا للاداره على اهتمامها بالموضوع
والحمد لله انهم اجمعوا انى مغلطتش ف ىحد
وان الموضوع عادى

والادمن قال حاجه انا مكنتش عاوز اقولهالكم علشان محدجش يزعل منى
ان فيه توبيكات من البنات بتجرح ف ىالشباب زى هبل الشباب
لالالالالالالالالالالالالالالالا تعليق

ومشكورين يا اجمل واعز اصدقاء انا عرفتهم
نور الهدى
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
نور الهدى

تاريخ الميلاد : 23/08/1989
الجنسية : المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Femal

مُساهمةموضوع: رد: المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................   المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 8 يناير - 15:04

وانتم زعلانين ليه ما كله ع رايكم هزار ف هزار
وطبعا بيكون مكتوب عليه كده انما انت موضح ان
الموضوع ده مش للهزار وانو للمناقشه
بجد سبحان الله امركم غريب اوى يا بنى ادمين
عامه بلاش مواضيع من دى خــــــــــالص
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 805550

المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها .........................................
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ليوم جايب لكم الوصفات السرية لاشهر المطاعم
» قصة حقيقة ويريت كل يخش .............. سبحان الله
» جنه العشق ..... فيها شجر كتير !!
» حقائق عددية تثبت أن القرآن لم يُحرَّف
» إيه رأيكوا فيها؟

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور :: «۩۞۩- المنتديات الترفيهية -۩۞۩» :: شـــبـــ و بــنــات ــاب-
انتقل الى:  
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» مزاجك ايه النهارده
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 27 ديسمبر - 22:29 من طرف امين العباسى

» مووووضوع مهم.....جدااااااااااا لازم تدخل تشوفه مش هتندم
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 15 نوفمبر - 19:58 من طرف امين العباسى

» باختصار ... كنت بنت تنفع تبقا دار
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالأحد 24 مايو - 14:08 من طرف M E G A

» اعتراف
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالثلاثاء 10 مارس - 8:09 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» hello, anybody here
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 28 يونيو - 23:32 من طرف امين العباسى

» تحيه منى لكل عضو فى المنتدى ولكل زميل او زميله اتعرفت عليها هنا او ف المعهد..
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:35 من طرف امين العباسى

» كل سنه وانتم طيبين
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 28 نوفمبر - 0:30 من طرف امين العباسى

» تويتر المنتدي
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:19 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» جوالين المعهد يستحقوا الدرع بجدارة بقيادة اجدع قائد
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:18 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

» خبر عـــاجل
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Icon_minipost_newالإثنين 29 أغسطس - 17:16 من طرف ♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
mero - 13711
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo11المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo10المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo10 
أبو تريكة - 10424
المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo11المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo10المره دى انا مش باناكش فى البنات لالالا انا جايب حقائق بجد ويريت نتناقش فيها ......................................... - صفحة 2 Ouoo10 
مكسل اكتب اسمى - 8422
الامير - 8112
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) - 7806
♥ ۝ண√Sasso√ண۝ ♥ - 6988
Doctor zizo - 6954
مستر الشارد - 6396
bosy - 6069
ملكة المنتدى - 6044
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 88 بتاريخ الخميس 1 فبراير - 21:26
 اذا كان لديك اى مادة لديها حقوق ملكية فكرية قم بالاتصال بنا

جميع المواضيع تعبر عن وجهه نظر صاحبها فقط
الساعة الآن بتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات طلاب المعهد العالى
 للخدمة الاجتماعية بدمنهور