معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معهد الخدمة الاجتماعية بدمنهور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورتسجيل دخول الأعضاءالتسجيلدخولالتسجيل

معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا

رمضان جمعه
مكسل اكتب اسمى
nody
mero
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ )
امين العباسى
مستر الشارد
سندباد
yo00oyA
hero love
فريسكا
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
فريسكا
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
فريسكا

تاريخ الميلاد : 23/10/1989
الجنسية : معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Femal

معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالخميس 22 سبتمبر - 3:34

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

اهلا بكل اعضاء المنتدى من جديد مع ضيفه جديده على كرسى الاعتراف

الاسبوع ده معانا عضوه متميزه فى مواضيعها دايما هادفه

مواضيعها دايما متنوعه مواضيها مضحكه وايضا عامه

عضوه رسمت البهجه على وجوهنا فى اوقات قصيره واخذت مننا الاحترام

ترقت لرتبه شخصيه غاليه علينا وبجداره اخذت الاشراف

على القسم الذى يرسم البهجه على قلوب كل الاعضاء

وهى شخصيه غاليه جدااااااااااا ع قلبى وصاحبتى جدا وبموت فيها

وطيبه جدااااا بجد ولذيذ جداااااا وحبوبه

وخفيفه جدا ع قلوبنا وسابت بصمه فى المنتدى فى فتره قليله جداااا

ضيفه حلقتنا النهارده اكيد كلكوا عرفتوها

العضـــــــــــــــــــــوه

يــــــــــــــــــويــــــــــــــــــــا

اهلا بيكى يا قمر معانا ويارب يكون اسبوع خفيف عليكى وتنبسطى معانا

ويارب ترتاحى ع الكرسى بس انا عارفه من كتر الاسئله حتسيبى الكرسى وتخلعى

واول حاجه هبدا بيها معاكى بيناتك الشخصيه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كاتب الموضوعرسالة
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

تاريخ الميلاد : 19/08/1992

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 4:45

nody كتب:
يا نهار ابيض محدش يقولى قمر المنتدى على كرسى الاعتراف
والله الكرسى نور يا قمرايه
اسيبك بقا تجاوى على الاسئله الكتير بصراحه الاعضاء مظبطينك ربنا يكون فى عونك
ياقمرى
بقالك اشربى الحاجه الساقعه ده واسترخى كده شويه وجاوى بقا عليهم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
والنبى يانودى انتى اللى قمر وعسل وسكر وكتير محبوبة ومنورانى النهاردة وتسلمى عالساقع ياعسلاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
فريسكا
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
فريسكا

تاريخ الميلاد : 23/10/1989

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 5:12

ميرسي ياقمرايه لكلامك وانا موش حسألك لانى عارفه يويا كويس زى ماانا عارفه نفسى

بس حقولك انى بحبك جدا وربنا يخليكى ليا يارب ومتحرمش منك ابدا ونفضل صحاب ع طول وبجد صداقتك دى شرف ليا 28 28
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 5:17

فريسكا كتب:
ميرسي ياقمرايه لكلامك وانا موش حسألك لانى عارفه يويا كويس زى ماانا عارفه نفسى

بس حقولك انى بحبك جدا وربنا يخليكى ليا يارب ومتحرمش منك ابدا ونفضل صحاب ع طول وبجد صداقتك دى شرف ليا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وربنا حبيبة قلبى والله بحبكـ يابت وشرف ليا ويارب نفضل صحاب علطول كفايا كدا الا حد يفهمنا غلط ولا نتحسد ولا حاجة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 6:01

مستر الشارد كتب:
ورجعتلك يويا
بسؤال واحد
عاوزك توصفيلي يويا بالتفصيل؟
امممممممممممممم ماشى يامستر سؤال واحد بس حنفية اجابات مازى يامستر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
يويا بنوتة زى اى بنوتة ف الدنيا طبعا الواحد مش ينفع يشكر ف نفسة بس انا شايفة نفسى انىعايشة حياتى م غير ماافكر ف بكرة ممكن اكون بفكر فاللى فات علشان مش اكرر اخطاء الماضى بالنسبة للمستقبل بخاف شوية انى افكر فيةمش عارفة لية يمكن لانى بتجيلى اوقات بحس انى بكرة حياتى او يمكن لانى مش عندى حلم اعيش عشان احققة وطبعا انا قولت لية مفيش احلام عندى بس اكتر حاجة بحبها ف نفسى ثقتى ف نفسى واثقة انى الحمد لله الى حد ما قريبة م ربنا مش بعمل اى حاجة غلط.. يويا بنوتة عشرية جدا بتحب الناس اوى بتتعلق بيهم بسرعة بتحب الضحك والهزار واللعب والخروج بتسامح بسرعة جدا لدرجة انها لو زعلانة م حد ومش صالحها بتفكر انها هى اللى مزعلاة وبتصالحة ودى اكتر حاجة بكرهها ف يويا لان بيمكن بتيجى معظم الاوقات ع كرامتها بتكرة الخيانة سواء م صديق او صديقة او حبيب بتكرة انها تتلق بصاحبة وتحبها وتكتشف انها مش جدعة او مش تمام بتتعقد ساعتها ..
يويا مش زى مااناس كتير مفكرين حياتها كلها نت لا يويا عمرها ماكانت كدا يويا طول عمرها شاطرة ف المذاكرة وكان نفسى ادخل كلية معينة لكن نصيبى عرفت صحاب اخدونى م مذاكرتى هما كانوا بيذاكروا لكن انانيين عايزين يبقوا احسن منى ف الدراسة بس لكن حاجات كتير كنت انا احسن م اى حد فيهم لغيت مادخلت المعهد وسبت اللى كنت بحبة وسبت كل اصحابى وبقيت وحدى وبروح المعهد وحدى وفاى مكان بقيت وحدى بقيت حياة صعبة اوى ومملة اوى ومش لاقية حاجة تفرحنى مش بنزل كتير اتخنقت م الشارع والناس اوقات كتير بيبقى نفسى انزل بس بكرة النزول مش لقيت حاجة غير النت اسهى نفسى فية اطلع همومى كلها فية بصحى بخلص شغل البيت والاكل وبفضل اعدة نت لغيت ماالاقى اى حاجة اعملها وكل يوم بيمر عليا بيبقى زى اللى قبلة مفيش جديد زى مابيمر ع ناس كتير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
..

دى يويا بقى يامستر اكيد قولت يارتنى ماسألتها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 6:16

(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ ) كتب:

1♥ تقولى لمين أسفه؟؟
اقول اسفة لاى بنى ادم غلط ف حقة ف يوم مالايام اوخسرتة بسبب اى غلطة م غلطاتى ايام ماكانت دماغى طايشة
2♥ تقولى لمين سامحنى؟؟
ماما وبابا
3♥ تقولى لمين بحبك؟؟
اللى يقدرها ويفهم معناها ويحسها وابقى متأكدة انة هيصونها
4♥ تقولى لمين انت غلى من نفسى؟؟
محدش اغلى م الروح غير روحكـ ولو ليا روح تانية وطبعا مفهوم اصدى (حبيب) دا اللى ممكن لقدر اقولة الكلمة دى وانا حساها بجد
5♥ حد توجهى له كلمه شكر وحد توجهى له كلمه عتاب ؟؟
شكر-------->مامتى
عتاب----------> اللى اى حد مطلعش جدع معايا وقدر انا كنت جدعة معاة اد اية
6♥ حد تقوليله منك لله ؟؟
اكتر حد ظلمنى ف الدنيا دى كلها------->اللى كان ........
اهم سؤال بجاااا
7♥شايفه مستقبل يويا رايح وهيقف لحد فين ؟؟
هههههههه بجااااااااااااااااااا تااااااااااانى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
رايح مشوار لغيت اليونان وجاى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] اكيد فهمتو م اجاباتى عالاسئلة التانية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ميرسى كتيييييييييير ياحسين عالاسئلة الجامدا دى اسئلة بسيطة بس فيها كل حاجة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 6:25

مكسل اكتب اسمى كتب:
يويو منوره اكرسى والله

يلا بقى احكيلنا كده بصراحه على قصه الحب الى مريتى بيها وياترى نجحت ولا فشلت
اهلا احنا فينا م الحركات دى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
لا يامكسل حرااااااااااااااام عليك مش هقدر احكيلكـ 4 سنين بحالهمـ بس هى قصة فااااااااااااااااااااااااااااااشلة م البداية وانتهت م 8 شهور ويمكن ازيد بس كنت مستحملة انة يتعدل ف يوم او زى ماتقول مراية الحب عامية كانت عميانى ع حاجات كتيييير يالا الحمد لله ع كل شىء بس انا اتعلمت منها حاجات ياما مش طلعت يعنى مالمولد بلا حمص [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
رمضان جمعه
•-«[ طالب مجتهد]»-•
•-«[ طالب  مجتهد]»-•
رمضان جمعه

تاريخ الميلاد : 20/05/1988
الجنسية : معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Male

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 11:13

بجد موضوع كرسي الإعتراف دا حاجه جميله بس صعبه شويه وربنا يكون في عون ضيفة الحلقه انا قريت كل التعليقات وبصراحه سعيد أوي بيها لاني حاسس إنكو مش صحاب بس بل بالعكس أسره جميله أنا معرفش
‏ من حقي أسأل ولا لا بس انا هافضل إني مسألش لاني معرفش حد فيكو بس مش هطلع من المولد بلا حمص لازم أضيف أي حاجه ههههههه إحنا طبعآ شفنا كل الأسئله إنتو رأيكو مين تلقبوه بلقب(أمير الاسئله) أنا رائي (هيرو) لانه بجد محاور كويس أوي وبتنبأله بمستقبل كويس أوي بس لو إتجه لمجال الإعلام وقبل ما أنسي عايز أشكر الشخص اللي عرفني ع المنتدي ده

عدل سابقا من قبل رمضان جمعه في الجمعة 23 سبتمبر - 12:34 عدل 1 مرات
mero
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
ܓܨالمديرة العامةܓܨ
mero

تاريخ الميلاد : 08/11/1990

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 11:33

ميرو
ميرووووووووووووووووووو مش اعرفها بصراحة بس اتكلمت معاها قبل كدا وفيها نقطة عجبتنى كتيييييييييييييييييير بس دى سر هبقى اقولهولها وكمان مسؤلية المنتدى ف اديها ربنا معاكـ ولو قصرت ف حاجة ف النتدة احنا كأخواتها بنعرفها وهى بتحلها بسرعة تسلمى ياميرو

ماشى يا قمر هستناكى تقوليهالى
طبعا يا قمر كلنا هنا بنكمل بعض وبنوجهه بعض لاى حاجه ممكن منكش شايفينها
تسلمى لرأيك يويا

وتسلمى لاجابتك الجميله والصريحه دى
وانا متابعه باقى اجابتك باذن الله
OoZoO
•-«[ طالب جديد ]»-•
•-«[ طالب  جديد ]»-•
OoZoO

تاريخ الميلاد : 04/04/1987

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 17:02

يلا يا ستى جايبلك حبة اسئلة يارب تعرفى تجاوبى عليها بقى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 - ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك ??
2- هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
3- مين اكتر حد حسيتى انه كان سبب اساسى فى انك تتغيرى (للاحسن او للاوحش) ؟
4- هل تعتقد ان حظك سيئ؟
5- (( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟
6- هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟
7- اصعب كلمه يقولها لساانك هى ايه؟؟
8- من الشخص إلي حكمتى عليه وبعدين طلعت فكرتك عنه غلط؟
9 - لو انتى بتحبى دلوقتى .... تخافى تقولى ؟؟؟
10 - بتغيرى على اللى بتحبيه ولا عادى والموضوع مسألة كرامة بالنسبالك ؟

شوفتى بقى اسئلة سهله ازاى .... ورينى شطارتك بقى 48

.58.
hero love
أقلام مُبدعة
hero love

تاريخ الميلاد : 10/08/1991

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 17:48

مون اللى هوه انا يعنى
ههههههههههههههههههه دمك خفيف ياواد وبصراحة انت اكتر واحد ف المنتدى بتشارك كتييييييييييييير وتعليقاتك بتتكلم كتير فيها

مرسى يويا على رايك ده فيه متشكر عشان كده بقى مش هعفيكى المره دى من الاسئله ههههههههههههههه معلش بقى انتى ضيفتى وغاليه عندى

فكرتى انك تحبى تانى يويا؟

خايفه من بكره بدرجه قد ايه؟

بتحضرى محضرات فى المعهد ؟

بتحبى تذاكرى كتير ولا كان زمان بس ؟

مبسوطه انك دخلتى المعهد ؟

لقيتى فى المعهد اصحاب يعوضوكى عن كل اللى فات ؟

بتحبى انك تكونى وحيده فى مشاكلك يعنى مش بتحبى تدخلى حد معاكى فى حلها ؟

شوفتى بقى اسئله هايفه وسهله خالص ازاى

راجع تانى
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 18:02

رمضان جمعه كتب:
بجد موضوع كرسي الإعتراف دا حاجه جميله بس صعبه شويه وربنا يكون في عون ضيفة الحلقه انا قريت كل التعليقات وبصراحه سعيد أوي بيها لاني حاسس إنكو مش صحاب بس بل بالعكس أسره جميله أنا معرفش
‏ من حقي أسأل ولا لا بس انا هافضل إني مسألش لاني معرفش حد فيكو بس مش هطلع من المولد بلا حمص لازم أضيف أي حاجه ههههههه إحنا طبعآ شفنا كل الأسئله إنتو رأيكو مين تلقبوه بلقب(أمير الاسئله) أنا رائي (هيرو) لانه بجد محاور كويس أوي وبتنبأله بمستقبل كويس أوي بس لو إتجه لمجال الإعلام وقبل ما أنسي عايز أشكر الشخص اللي عرفني ع المنتدي ده
اة والله يارمضان اللة يكون ف عونى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] واحنا فعلا صحاب واخوات واسرة ف بعض وربنا يخلينا كلنا لبعض وانت طبعا هتكون واحد مننا بأذن الله وطبعا من حقكـ تسأل لانك بالفعل بقيت واحد مننا واحنا كمان بنشكر اللى عرفك عالمنتدى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 19:00

OoZoO كتب:
يلا يا ستى جايبلك حبة اسئلة يارب تعرفى تجاوبى عليها بقى
نورت المنتدى يااوزو ونورتنى بأسألتك حتى الجديد كمان مش عاتقنى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] مازى مازى يالا نتفرج ع اسئلة اوزووووووووو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 - ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك ??
ولد---------> مروان وعمر
بنات---------->منة ورقية

2-هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
ودى تبقى انانية زيادةلا وكان ف حياتى ناس كدا وكرهتهم م كدا
3- مين اكتر حد حسيتى انه كان سبب اساسى فى انك تتغيرى (للاحسن او للاوحش) ؟
ارادتى كانت سبب اساسى انى اتغير بس ف حد بيساعدنى ع دا بس السبب الاساسى هى ارادتى
4- هل تعتقد ان حظك سيئ؟
جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
5-(( انت كل شيء بحياتي )) لمن تقولها ؟
الانسان اللى يكون بيحبنى بجد ويعوضنى ع كل اللى فات وحش
6-هل من الممكن ان تتحول الصداقه الى حب ؟
الصداقة وليست الصداقة التى تعتبر اخوة اة ممكن تتحول لحب او مجرد تعقل وارتياح
7-اصعب كلمه يقولها لساانك هى ايه؟؟
بكرهكـ لان انا عمرى مش قولتها لانى مش بعرف يععنى اية اكرة اصلا فهتبقى اصعب كلمة انى ممكن اقولها
8- من الشخص إلي حكمتى عليه وبعدين طلعت فكرتك عنه غلط؟
مش بحكمـ ع حد الا لما اعشرة بس فى ناس بسمع كلام عنهم ممكن كنت بصدق الكلام ف الاول وبعد كدا خلاص مبقتش اصدق الا اما اعاشر
9 - لو انتى بتحبى دلوقتى .... تخافى تقولى ؟؟؟
بص يااوزو اللى بيحب مش بيخاف يقول وبيبقى نفسة يسمع الدنيا كلها وانا لما بحب عمرى مابخاف اقول بس لو بحب فعلا واللى قدامى متأكدة م حبة مليون ف المية ومتأكدة م مشاعرى هقول
10 - بتغيرى على اللى بتحبيه ولا عادى والموضوع مسألة كرامة بالنسبالك ؟
لا لو حب بجد هغير علية م اى حد حوالية بس مش غيرة تقيد حريتة بس هبقى مش عايزاة يكون لحد غيرى
شوفتى بقى اسئلة سهله ازاى .... ورينى شطارتك بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ههههههههههههههههه شوف شطارتى يااوزو والاسئلة جميلة اوى يااوزو ونورتنى ف الكريسى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
OoZoO
•-«[ طالب جديد ]»-•
•-«[ طالب  جديد ]»-•
OoZoO

تاريخ الميلاد : 04/04/1987

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 19:20

لا شطورة يا يويا 11 وضحتى حاجات كتير اوى بإجاباتك 15
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 19:27

hero love كتب:
مون اللى هوه انا يعنى
ههههههههههههههههههه دمك خفيف ياواد وبصراحة انت اكتر واحد ف المنتدى بتشارك كتييييييييييييير وتعليقاتك بتتكلم كتير فيها

مرس0ى يويا على رايك ده فيه متشكر عشان كده بقى مش هعفيكى المره دى من الاسئله ههههههههههههههه معلش بقى انتى ضيفتى وغاليه عندى
ميرسى هيرو وماشى ياسيدى ولا يهمكـ خالص مش تعفينى ياسيدى اهو اسبوع بالطول والعرض هيعدى بس ايدى ورمت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فكرتى انك تحبى تانى يويا؟
بص يامون انا انجرت اوكى ومن حبيب ماشى بس اوقف حياتى عشانة صعب يعنى اكيد هحب واتحب والاقى اللى يخاف عليا ويصونى بجد اكيد فكرت واكيد ربنا هيعوضنى ثقتى ف ربنا كبيراووىىىىىىىىىى
خايفه من بكره بدرجه قد ايه؟
بنسبة 100%
بتحضرى محضرات فى المعهد ؟
اه الحمد لله ومنتظمة كمان
بتحبى تذاكرى كتير ولا كان زمان بس ؟
كان زمان بس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مبسوطه انك دخلتى المعهد ؟
لالالالالالالالا مكانش هدفى (حتى هدف حياتى طلع خدمة اجتماعية) هههههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
لقيتى فى المعهد اصحاب يعوضوكى عن كل اللى فات ؟
لالالالالالالالالالالالالالالا بالعكس دول هما السبب ف اللى فات لانهم زمايلى م زمااااااااااااااااااان
بتحبى انك تكونى وحيده فى مشاكلك يعنى مش بتحبى تدخلى حد معاكى فى حلها ؟
لا بحب احكى لحد اكون بستريحلة حتى لو مش هيحللى مشاكلى بس لما بتكلم مع حد بحبة برتاح

شوفتى بقى اسئله هايفه وسهله خالص ازاى

راجع تانى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشى ياسى ايمن وربنا انت لو اخويا كنت حبستك ف الاوضة لغيت مالاسبوع يخلص بس مستنياكـ ياسيدى
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 19:32

ميرسى كتير اوزو ونورتنى
مستر الشارد
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
مستر الشارد

تاريخ الميلاد : 27/11/1990

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 19:40

ورجعتلك بسؤال كمان
بس انا اسئلتي خفيفه الاسبوع ده
ممكن اعرف يويا لو واحد بيحبك بس مش قادر يصارحك بكده وانتي عارفه احساسه وانتي ممكن تكوني بتستريحي ليه
ممكن اعرف ايه تصرفك في الوقت ده
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالجمعة 23 سبتمبر - 20:58

مستر الشارد كتب:
ورجعتلك بسؤال كمان
بس انا اسئلتي خفيفه الاسبوع ده
ممكن اعرف يويا لو واحد بيحبك بس مش قادر يصارحك بكده وانتي عارفه احساسه وانتي ممكن تكوني بتستريحي ليه
ممكن اعرف ايه تصرفك في الوقت ده
اهلا بيكـ يامستر[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بص يامستر الحب صعب اوى الايام دى وانا ذكرت كدا ف اكتر ردودى بس انا معاكـ ف السؤال لو لقيت حد بيحبنى فعلا وحساة وحاسة ان هو دا الانسان الصح وانا مستريحالة ممكن اعمل اى حاجة انى مش اضيعة م ايدى وممكن كمان اروح اقولة ان انا اللى بحبة وطبعا دى جرأة منى جامدا اوىىىىىىىىىىى لانها مش م طبعى حاجة زى دى بس انت بتقولى لو متأكدة م حبة يبقى صعب اضيعة طالما انا مستريحالة
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 5:20

الاسئلة خلصت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ )
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ )

تاريخ الميلاد : 27/03/1991

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 10:25

مستر مصيبه
دا بقى باين م اسمة دمة خفيف كتير وبشوفة كتير ف المنتدى وشغال مشاركات ماشاء الل

ان شالله يسعدك ...

بس عندى تعليق على حوار انك مش بتحلمى
وفى سؤال كمان سأله الولا مون انك بتخافى من بكرا 100%
أولا لازم نحلم علشان نقدر نعيش ويبقا فى حاجة عايش علشانها
يعنى انا عن نفسى واللى يعرف كدا الناس اللى القريبه منى اوووووووى
انى مضيع وبعمل كل حاجة ممكن تيجى على بالك واللى مجيش على بالك
بس ليا طموحاتى واهدافى واحلامى واعمل اى حاجة علشان المصلحه لانهم زى مابيقولوا كدا الحاجة
حواجة واحنا خدمين المصلحه
بس لو لكى هدف اكيد هتفكرى لبكرا وهتحلمى بيه علشان كدا تخافى منه
اما لو مش لكى هدف اكيد مش هتفكرى فى بكرا يبقا انتى مش خايفه منه والدليل انك مش بتفكرى فيه .... معلش طولة عليكى أقولك شوية اسالة خفيفة بجاااا .

1♥ شايفه البنت الذكية أزاى فى وجهة نظرك ؟؟

2♥ماذا تفعلين عندما لا تجد من يفهمك ؟؟

3♥كلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟؟

4♥آخـر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟؟

5♥جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟؟

6♥دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟؟

7♥وجدت اجمل باقة ورد في الدنيا لمن تختار اهدائها؟؟

8♥كلمة تود سماعها كل يوم؟
؟

(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ )
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
(…̶MrM̶O̶S̶e̶B̶A●™ )

تاريخ الميلاد : 27/03/1991

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 13:01

1♥ ما أكثر مثل تؤمن به?؟

2♥ معاكى 3 تذاكر سفر مين الاتنين اللى هتاخديهم معاكى؟؟

3♥ بتسمعى اغانى ولو بتسمع لمين؟؟

4♥لمن تهدي هذه العبارات

ـــ قضيت معك أجمل الأوقات

ـــ أنت إنسان ظريف

ـــ افتقدتك

ــــ ابتعد عني

5♥ ماذا تفعلين عندما تشعرين بالإهانة؟؟

6♥ تجربة تحب تكرارها؟؟

وأخيراً وليس أخراً 7♥ لو كان لك أن تختارى غير عملك ماذا تختارى؟؟

مظبطك اهو علشان تقولى عمو حسين مش حرامنى من اى حاجة

yousef
شخصية غالية علينا
شخصية غالية علينا
yousef

تاريخ الميلاد : 20/09/1990

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 13:47

[quote="yo00oyA"][quote="hero love"]يوسف باشا اصغر مدير سجن حصل ف تاريخ البنى ادمين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] طبعا يوسف بيجاملنى كتييييييير بس انا مش هجاملة طبعا يوسف شخصية كتييييييييير محترمة وكتير مهضومة بس خد هنا ياواد يايوسف انت مش بتدخل المنتدى كتير لية لالالا مش بشوفك بتشارك بقالى كتير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [/size][color=green]

يويا علي فكره انا مش بجامل حد اطلاقا مهما كان وابقي اسألي اي حد في المنتدي
لاني مش ليا مصلحه مع حد علشان اجامله ومعروف عني الصراحه جدا
وكمان انا كنت بهزر كتير ودمي خفيف علي فكره لاكن بقالي فتره مش تمام
ظروف بقي وكده
وعلي العموم ميرسي لرأيك وانا هاحترمه طبعا
وموضوع المشاركه انا بشارك كتير لاكن زي ماقولت انا مش تمام الايام الي فاتت
وان شاء الله انا معاكم
وبالنسبه للأسئله انا هاسئلك في الاخر كده وجهزي نفسك لاني مش هاجاملك
زي مابتقولي واسئله صدقيني هاتبقي صعبه انا سئلتها مره واحده قبل كده استعدي بقي
ومنوره علي الكرسي ياعسوله قصدي يا يويا
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 16:44

مستر مصيبه
دا بقى باين م اسمة دمة خفيف كتير وبشوفة كتير ف المنتدى وشغال مشاركات ماشاء الل

ان شالله يسعدك ...
ويسعدكـ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بس عندى تعليق على حوار انك مش بتحلمى
وفى سؤال كمان سأله الولا مون انك بتخافى من بكرا 100%
أولا لازم نحلم علشان نقدر نعيش ويبقا فى حاجة عايش علشانها
يعنى انا عن نفسى واللى يعرف كدا الناس اللى القريبه منى اوووووووى
انى مضيع وبعمل كل حاجة ممكن تيجى على بالك واللى مجيش على بالك
بس ليا طموحاتى واهدافى واحلامى واعمل اى حاجة علشان المصلحه لانهم زى مابيقولوا كدا الحاجة
حواجة واحنا خدمين المصلحه
بس لو لكى هدف اكيد هتفكرى لبكرا وهتحلمى بيه علشان كدا تخافى منه
اما لو مش لكى هدف اكيد مش هتفكرى فى بكرا يبقا انتى مش خايفه منه والدليل انك مش بتفكرى فيه .... معلش طولة عليكى أقولك شوية اسالة خفيفة بجاااا .
بالنسبة للأحلام والهدف وكدا ادينى عندى امل ف بكرة انة يكون فية الاحسن وخير ليا وانى اتخرج ونفسى اشتغل بدل اعدة البيت الخنيقة دى غير كدا مش لاقية احلام تانية وطبعا زى اى بنوتة عايزة حياتى تبقى صح واتجوز حد بحبة وكدا يعنى بس تقريبا دول مش اهداف عشان اجاوب عالسؤال بتاع الاحلام وكدا يعنى اصدى انى مش نفسى اوى يحصلوا علشان لو مش حصلوا مش ازعل زى بقيت احلامى
بالنسبة للأسئلة انا تحت امرك ف اى وقت
1♥ شايفه البنت الذكية أزاى فى وجهة نظرك ؟؟
هى اللى تقدر تستخدم عقلها بسرعة وفأى موقف تلاقى رد فعل زكى لية وتعمل كل حاجة عايزاها
2♥ماذا تفعلين عندما لا تجد من يفهمك ؟؟
انا مش صعبة الفهمـ بس مش كتير بيحاولوا يفهمونى ولما مش بلاقى حد مش بحاول ادور ع حد مش حابب انة يفهمنى
3♥كلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟؟
بحبكـ لما قلتها لأول واحد دخل حياتى
4♥آخـر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟؟
بفتكر كل الناس اللى شوفتهم يوميها مش شخص محدد
5♥جــريمــة تتمنـــي لـــو تستطيـــع ارتكابهــــا؟؟
لا للأسف مش اتمنى اعمل جريمة لانى والله العظيم عمرى مااتمنيت ارتكب لحد حاجة وحشة ولا فكرت بجرايم اصلى بخاف [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

6♥دمـعـــه انـذرفت رغما عنك؟
لا كتير اوى بدمع غصب عنى لو حد قال كلمة جرحتنى حتى لو مش اصدة
7♥وجدت اجمل باقة ورد في الدنيا لمن تختار اهدائها؟؟
لحد وقف جمبى وساعدنى انى اتغير
8♥كلمة تود سماعها كل يوم؟؟
كلمة سماح لاى حد غلط ف حقة
نورتنى ياحسين
yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 16:58

1♥ ما أكثر مثل تؤمن به?؟
داين تدان
2♥ معاكى 3 تذاكر سفر مين الاتنين اللى هتاخديهم معاكى؟؟
هاخد-----> مامتى وبابا واختى الصغيرة فوق البيعة امال هنسيبها لمين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
3♥ بتسمعى اغانى ولو بتسمع لمين؟؟
اكيد بسمع ومش بسمع حاجة معينة انا ليا دماغ معينة ف الاغانى بحب اعمل كوكتيل مع نفسى بس اكتر مغنى بحبة محمد نور
4♥لمن تهدي هذه العبارات

ـــ قضيت معك أجمل الأوقات
اصحاب الطفولة
ـــ أنت إنسان ظريف
فريسكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ـــ افتقدتك
لا مش اقول لحد افتقدكـ لان لو حد بعد عنى مش بيكون محتاجلى فصعب احتاج لحد مش محتاجنى
ــــ ابتعد عني
اللى كان ............
5♥ ماذا تفعلين عندما تشعرين بالإهانة؟؟
بعيطـ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
6♥ تجربة تحب تكرارها؟؟
ايام الطفولة
وأخيراً وليس أخراً 7♥ لو كان لك أن تختارى غير عملك ماذا تختارى؟؟
عملى؟ انت نسيت انى يويا مش ولد وبشتغل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عموما لو اختار بدل المعهد هختار ارجع الثانوية العامة تانى عشان نفسى اغير حاجات كتير اوى
مظبطك اهو علشان تقولى عمو حسين مش حرامنى من اى حاجة

هههههههههههههههههههههههههههههههههه انشالله يسعدكـ ياواد ويخليكـ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

yo00oyA
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
yo00oyA

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 17:04

[quote="yousef"][quote="yo00oyA"]
hero love كتب:
يوسف باشا اصغر مدير سجن حصل ف تاريخ البنى ادمين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] طبعا يوسف بيجاملنى كتييييييير بس انا مش هجاملة طبعا يوسف شخصية كتييييييييير محترمة وكتير مهضومة بس خد هنا ياواد يايوسف انت مش بتدخل المنتدى كتير لية لالالا مش بشوفك بتشارك بقالى كتير [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [/size][color=green]

يويا علي فكره انا مش بجامل حد اطلاقا مهما كان وابقي اسألي اي حد في المنتدي
لاني مش ليا مصلحه مع حد علشان اجامله ومعروف عني الصراحه جدا
وكمان انا كنت بهزر كتير ودمي خفيف علي فكره لاكن بقالي فتره مش تمام
ظروف بقي وكده
وعلي العموم ميرسي لرأيك وانا هاحترمه طبعا
وموضوع المشاركه انا بشارك كتير لاكن زي ماقولت انا مش تمام الايام الي فاتت
وان شاء الله انا معاكم
وبالنسبه للأسئله انا هاسئلك في الاخر كده وجهزي نفسك لاني مش هاجاملك
زي مابتقولي واسئله صدقيني هاتبقي صعبه انا سئلتها مره واحده قبل كده استعدي بقي
ومنوره علي الكرسي ياعسوله قصدي يا يويا
مازى يايوسف ماهى دى الحاجة اللى نسيت اقولها انكـ بتحب تهذر ودمكـ خفيف بس عالمجاملة انا بهذر لانى واثقة ف نفسى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]هههههههههههههه مش اوى يعنى بس عارفة انك بتقول ف حقى الكلام اللى ظاهرلكـ انى بهذر وبضحك وكدا عشان كدا قولت عليا دلوعة وطبعا كلامكـ دا انا اعتز بية جداااااااااااااااا وميرسى كتير وانا فعلا لاحظت انك كنت بتدخل كتير زمان بس الفترة دى مش بلاقيك كتير انا قولت اذا جاءت يويا ذهب يوسف ولا اية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وانا مستنية اسئلتكـ
الامير
•«[ طالب مالوش حل ]»•
•«[ طالب  مالوش حل ]»•
الامير

تاريخ الميلاد : 20/05/1990

مُساهمةموضوع: رد: معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا   معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا - صفحة 2 Icon_minipost_newالسبت 24 سبتمبر - 23:16

سا الخير
والنعمة يايويا انتى زى العثل والله
وبالظبط البنت اللى بدور عليها تتجوزينى يويا...؟؟؟
دا سوال ع فكرة 45 والنبى وافقى
هههههههههههه

مامعنى كلم ةيويا ولية اخترتى الاسم داا...وهل هوا من تاليفك ولا اختية من حد؟؟؟.......؟.؟.؟.؟.؟.

وشكرا لحسن استماعكم

معانا على كرسى الاعتراف يويـــــــــــــــــــا
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» معانا ع كرسى الاعتراف بليـــــــــــــــــه
» ابو تريكه معانا ع كرسى الاعتراف
» عسليه معانا على كرسى الاعتراف
» معانا على كرسى الاعتراف سنيورة المنتدى فريسكا
» سندبــــــــــاد ع كرسى الاعتراف